aaaaaass canım bunu kafana takma bende taktım anneyiz çünkü ama takılıacak bişey olmadığını sonra anlıyoruz.benim oğlum 10 ayı birkaç gün geçti emekledi 1 hafta sonra da sıralamaya kalkmaya başladı 11,5 aylıktı yürüdü.çoğu arkadaşımın erken emeklemişti çocukları benimki geç olunca tereddüt ettim senin gibi.bi arkadaşımın 7 aylıkken emekledi bebeği 13 aylık yürüdü bizimkinden geç yürüdü.emekleme ile yürüme çok alakalı olmuyor dert etme yani