Kendinizi üzmeyin ben bu konudan neler çektim
1 aylıktı sütün yaramıyor yağlandırmaya çalış dedi doktor şarıl şarıl sütüm vardı ama yaramıyordu güya
Öyle bir protein yemeye başladım ki …
1 ay sonra yine aynıydı değişen tek şey benim kilomdu
Bu süreç 4-5 ay sürdü ve benim sütüm kesildi
Mama içerse kilo alır dedim
Almadı
Mama da sütte aynı kiloyu aldırdı çocuğa demek ki alacağı buymuş bünyesi böyleymiş benim oğlumun ama olan sütüme oldu
Kendinizi böyle üzmeyin siz elinizden geleni yiyin bolca emzirin gerisini bosverin 🪴