Her bebeğin kendine özgü bir presentil eğrisi olur. Bebeğiniz zayıf değil standatlara uygun. Ayrıca stresiniz sütünüzü çok etkiler kimseyi dinlemeyin gerekirse doktorunuzu da değiştirin. 600 gr ve üzeri alması da yeterli eğer doymadığına dair bir belirti yoksa. Onun haricinde öneri olarak tahin yiyebilirsiniz. Ben kimyon ve rezene demliyorum hem sütüme iyi geldi hemde bebeğimin gaz sorunlarına. Birde hipp markasının milk teasi var içmesi keyifli ve yaradığını düşünüyorum