aslananne27 Gul-42 napalım şimdi çocukların ayak numaralarını mı yarıstıralım sjjssjjsjsjsj her çocuğun gelısımı bir mi kardeş kardeşe benzemezken bizm çocuklar nasıl bir olsun ?? Kilosu boyu kemik yapısı bir mi????
Gul-42 aslananne27 yok ya ne yarıstırması snı tanıdıgım ıcın yazdım zaten ya benı bılıyorsun😀2. Bebegının cınsıyetı erkek mı ben öyle tahmınde bulunmuştum bnım ayagımda kucuk 37 esımde 41 bu arada belkı genetıktır
aslananne27 Gul-42 birbirileri için iyi tabi arkadaş olurlar ama benim için kafayı yemelik olacak😂😂 kız olsaydı iyi olurdu 🥹
Fidelcee Markaya göre de ayakkabı numarası değişiyor Benim oğlum 32 aylık 25 giyiyor. Botda 26 aldım çünkü kalın çorapla giyince ancak oluyor . Bir de ayaklari çabuk büyüyor. En azından bir kişi rahat geçirelim diye