Eymencvk Mnkksercem o değişir canm 3 yaşında 23 giyerdi oplum kalıp küçükse 24 şuan 25 num giyiyor 4 yaş
Birdunyabircennetannesi Mnkksercem 3.5 yaşında 26 giyiyor spor ayakkabıda Botu bugün geldi 27 aldım Bu değişir canım her çocuk bir değil gelişimleri farklı
Mommyhann Mnkksercem botların kalıpları genelde spora göre dar oluyor normal giydiği numaradan 1 yada 2 numara büyüğü olabilir
mobesebesir Mnkksercem oğlum 3 yaşında spor ayakkabı 30 du botu da 30 aldık evde denedik ayağına bi tik büyük geldi
minikurabiyeninannesi Mnkksercem 2,5 yaşında 25 numara aldım bu kış rahatlıkla giyer 😅 her çocuğun ayak numarası farklıdır yaşa göre almayın bence 🙈