Eliffatma0113 Tombikdonerartikcokpahali Instagrada Merve Gültekin var oradan 800 e aldım çok kalın birde çok güzel
Ogulcan Tombikdonerartikcokpahali 36 beden olsa çok şık kabanım vardı tesettürlü değilim ama klasik giyindiğim zaman uzun kaşe kaban almıştım sayılı kullandım
tospikannesi_ Tombikdonerartikcokpahali ben trendyoldan geçen sene 600 tl ye aldım ama bildiğim bir markanın kabanı o kadar güzel ki 4-5 kez makineye attım ne buruşma ne tiftiklenme bir göz atın alan herkeste memnun ben gibi ben kremini aldım ama siz siyah istemişsiniz ikisinin linkini bıraktım https://ty.gl/px8e2tgij5euq https://ty.gl/tcf8xivo353fo
Tombikdonerartikcokpahali tospikannesi_ gerçekten çok güzel duruyor. Fakat ben bunların uzunlarini arıyorum ♥️ çok teşekkür ederim zahmet ettiniz
tospikannesi_ Tombikdonerartikcokpahali sayfasına bakın her boydan var daha kısası daha uzunu öyle görmüştüm ben alırken 🤭 ne zahmeti💐
mervee345 Tombikdonerartikcokpahali Tombikdonerartikcokpahali siyah yazmışsınız siyah değil benimki pardon🙏🏼😁
leylmom Tombikdonerartikcokpahali şimdi aklıma geldi benim hiç giymediğim bi kabanım varmış. Annemin evinde. Siyah uzun 138-140 cm di diye hatırlıyorum 40 bedendi. Ölçüler uyuyorsa yarın fotoğraf isteyim