Ebrarinannesi_ merverdogan15 ben emzirdiğim için diyeti kendim de açıyorum öncelikle peynir süt ürünleri kendim tüketiyorum
mellisaa Ebrarinannesi_ peki ne olırsa tekrar diyete gireceksiniz bizde de sadece mukus var kaka da kan falan yok egzama da yok