mellisaa merhaba bebeğim 8 aylık yaklaşık 1,5 ayından beri alerjik bir bebek veeeeee ben yaklaşık tam olarak 5 aydır diyetteyim kaka da kan gürültülü kaka mukus huzursuz gaz sancısı ne varsa bizde vardı hele bir pişik oldu çocuk 1 ay geçmedi o pişik o günleri unutamıyorum 🥲 şuan da diyet açma aşamasındayım hiç test vermedik tanı diyet olarak devam ettik tabi bizde yumurta tavuk dana eti süt ürünleri yasaktı çoklu besin alerjisiydi ben yumurtayı açtım şimdi bebeğime de yediriyorum çok huzursuz olmadıkça doktorum açabilirsin diyetini dedi dua ediyorum ki geçmiş olsun çünkü bu süreçte kızım da bende çoook yıprandık alerji mamalarını kabul etmediği için emzirdim ve dişlerim kemiklerim dökülecek gibi hissediyorum tez zamanda sizin bebişleriniz de iyi olur inşallah 🤲🏻🪞💞