anyela77 bizimiki nerdeyse hiç aglamadi sadece işlem bitip anestezi etkisi geçince ilk gün ağlıyorlar ertesi günü yine normal devam ediyorlar. Donuyorsa dikkat edin birde kakasını yaptığı zaman ilk 3 gün batikonla temizlemeniz gerekiyor kaka disinda gerek yok sprey veriyorlar o kadar