anyela77 şehir Hastanesi’nde yaptırdım 4.5 aylıktı. Ynımda uyuşturucu iğneyi vurdular ağladı ama sakinleştirebildim hemen sonra ameliyathaneye kucağımda götürdüm emziğini de verdim çıktım yarım saat bile geçmedi çağırdılar. Hazırlıklı olun çok ağlıyordu çünkü ama ağlamanın yüzde90ı korkuydu bence baya uğraştım sakinleşmesi için sedyede odaya giderken uyuyakaldı saklanmakta.sonra ilk iki çişinde ağladı başka da ağlamadı. Sadece dönebiliyordu o zaman ona dikkat ettim gece uyurken dönmesin diye falan