verad ishal gibi oldu kakası böyle sümüksü yeşil ve kötü kokuluydu.emerken ağlıyordu sancı çeker gibi Bikaç kez gittim en son kılo alımı falan durunca dr şüphelendi . Bana diyet uyguladık kakası hariç diğer belirtiler düzeldi. Hala tam net belli değil 26 aralıkta alerji böğmüne randevumuz var bakalım orada netleşir mi