Kızlar oğlum 4 ay 2 günlük uykularının düzeni 10 gündür falan bozuk onu anladım birde meme teddi de yaşadık atlattık. Ama şunu sormak istyorum size sizin bebekleriniz kaç dakika emiyor ortlama benim oğlum gündüz 6,7 dk emip ilk fışkıran süt bitince emmeyi bırakıp gülüyor falan arka sütü içsin diye memeyi tekrar tekrar teklif ediyorum ama emmiyor ağzına alıp kafasıınj oraya buraya çevirip etrafa bakıyır süt alerjimiz de var acaba kılo alması çok azaldı 2 aydır acaba bu emmeyle alakalı olablr mi??alerjiden olmuştu sonra almaya başladı şimdide bu emme işi çıktı başımıza