Bizde aynı ya herşeyi geçtim ama gece çok zor yarım saatte bir ağlıyor emziryorm sallıyorm uyutup yatağına koyuyorm ben daha dalmadan geri uyanıyor sabaha kadar böyle devam ediyor artık uykusuzluktan midem bulanıyor başım dönüyor çok yoruldm sabırla düzelmesini bekliyorm ama yok her gece bi önceki geceden beter oluyor artık gece olmasın istiyorum