Ben kızım da 30unda yaşına girdi öyle bu aralar ya ataktan demekki yemek yaptırmıyo hep bacağıma sarılıyo alayım diye gece deliksiz uyuyan kız hep uyanıp ağlamaya başladı, yıkarken ağlıyo suyu da çok seviyordu halbuki geçer inşallah bu banyo işi beni çok zorluyor nolcak bilmem böyle 🤦🏼♀️