Asel041 bende üçüncü sezeryanimi oldum doğu sırasında bağlandı devlet hastanesinde yaşım 37 olunca doktor kendisi dedi istermisin diye kabul ettik eşim imza attı öle bağladılar eşinin imzası gerekiyormuş bu özelde de aynı devlettede aynıymış ama devlette yaş sınırı var bı ağrı sızı yok ayın beşinde doğumdan sonra ilk. Adetimi oldum bı sorun yaşamadım