Asel041 vallahi ben iki normal dogumumda çok kolay oldu sezaryan da bastitti yani sonrası evet ağrılı ama dayanlmıcak gibi değil he keyfi olucak şeyde değil bana göre normal daha kolay sonrası vs sezaryen de hiçbir şey hissetmiyorsun sonradan ağrılı geçiyor ama iki seçenek arasında kullanacak olursam tabii ki de normal ben bağlatsaydım zaten gene normal yapacaktım bağlattığım için zorunlu sezeryan olarak geçiş oldu yani keyfi olacak bir şey asla değil doğum anında hiçbir şey hissetmiyorsun ama sonrasında yerinden de
Bir süre kalkmıyorsun ben iki doğumda çok kolay yaptım anlık sancıyla sonrasında da çok şükür hemen ayıklanmıştım ama sezeryanda ayaklanma on günü buldu on gün sonra eski halime dönmüştüm