alipapatya123 Minigiimm_ neden önermedi acaba biz de 4 aylıkken olmuştuk çok da güzel olup iyileşmişti ileride daha zor oluyor diye duymuştuk birine daha danışın isterseniz benimki çocuk cerrahıydı
sultanmete Ben 10 günlükken özel hastanede yaptırmıştım hiçbir zorluğu olmadı hemen de iyileşti.. zaman gectikce acı hisleri arttığı için ilerde daha zor olur demişti doktoru iyikide yaptrmism
elof papatya_17 Henüz yaptırmadım 7 buçuk aylık ama doktoru kesinlikle çocuk üroloğu yapsın dedi sünnet için. Hem estetik operasyon olması, hemde sağlık bakımından. O yüzden özelde düşünüyorum. Sünnet kliniği gibi yerleri de önermedi kesinlikle.
Sunismyson papatya_17 devlette ama iyi bi cerrah bulun keşke devlette yaptırmasaydım yapışıklık olmuş kontrolde bile bi şey dememişti doktoru iyi deyip yollamıştı çocuk doktoru yapışıklık olmaya başlamış dedi sıyırdı başa sardık yine