Melekhnm tuanadilrubiko benimki her şeyi zor yer örnek yemek waktü ise açsa o çerez falan yer ama aradan bi kaç saat geçse onu da zor yer , bende gitmeyi düşünüyorum çok mu abartıyorum diue Hersey ısrarla yer mi yaa bi çocuk saçlarım beyazladı 😏
Melekhnm miniksercedefne ahh çok iyi yapmışsınız zaten artık 5 yaş çocğu yedirmeyin gerçekten büyümüş yapabiliri , darısı bana Bendr 4 yaştsn sonra böyke olurum inşallah bari ne kadar yiyor hemen başlıyor mu bari
miniksercedefne Melekhnm yemek yiyebiliyor zaten 1.5 yaşından itibaren çocuklar yemek yiyebilir. Ama yemiyor işte sorun burda. İştahı yok. İki kaşık fazla yesin diye boş yere yıprandık. Sizde yedirmeyin emin olun zamanla alışır
Melekhnm miniksercedefne öule gerçekten şimid kustu ben walla kafayı yemişim ağlıyorum yapacak bi şey yok 😞
miniksercedefne Melekhnm kendinize bunu yapmayın bir iki gün aç kalsa inanın birşey olmaz. Sadece yemek dışı abur cubur vs vermeyin. Bu tür atıştırma yapmazsa acıkır ve yer
Melekhnm miniksercedefne hiç vermem abır cubur paketli gıda bilmez bile , atıştırma da yemese haklısınız illa yiyecek teşekkür ederim
O1Anne Melekhnm ah ah bunu 2 senedir her gün yaşıyorum her öğün işknece gibi bana iştah açıcı aldım son çare artık umarım düzelir bittim tükendim bende artık
Melekhnm O1Anne sakin kalmaktan başka çaremiz yok , ben sakin olunca biraz daha iyi olıyur ve yA baya acıkmış olacak uani ona kalsa 2 öğün ve az yer