Allah aşkına çocğu sofrada benim gibi olan wae mı yaa bi gün kalp krizi geçircem , sabah kahvaltısını sürekli ağzında tutar , öğlen akşam yemekleri zor yediyşrum 3 yaşında kendisi gayet de yer hala uğraşmama rağmen ağznı açmaz arkasını döner ayağını bana vurur oyuncak getirmeye çalışır , dalga geçer semazen gibş başını sallar o kaşığı tutmaktan kollarım ağrıyor kendimi
Öldürecem en son , kendime bi sürü beddua ettim yeter gerçekten ne zaman isteyerek yiyecek Allah kimseye uemek de zor çocuk nasip etmesin moralim çok bozuk 😏😏