inciannes suheyla92 evet gerçekten ben de bundan korkuyorum sürekli meme ve biberon teklif ediyorum çocuğa kilo alımı yeterli olsa zorlamayacağım ama düşük maalesef
tugces09 inciannes 2 buçuk saatte 1 emzirme ya da mama vermeye çalışın bence acıkınca daha istekli alır ve sürekli çenesi yorulmuş olmaz.. sütünüz de kaliteli hale gelir saatte emzirmezseniz belki daha iyi olur 🙏🏻
cananelisa inciannes mama zaten canım emmiyor kilo alımu iyi senin bebeğin kaç aylık doktorum demişti en az 3 saat geçsin diye benim bebeğim kolik
inciannes cananelisa dün tam 3 aylık oldu hangi mamayı kullanıyorsun acaba ben sma optipro başladım dün
momofmychildren esratr1 yeterli geliyor bize fazlasını yemiyor doktor kilo aldığı sürece sıkıntı yok dedi