inciannes Kızlar bebekleriniz kaç aylık gündüz ortalama kaç saatte bir besleniyorlar Benim kızım 3 aylık doktor 1-1.5 saatte bir besle geçirme dedi çok uğraşıyorum ama beslenmek istemiyor üzülüyorum sizin durumlarınız nasıl
3kedili2bebekli inciannes neden bunu dedi normalde 3 aylık bebek 3-4 saatte bir beslenir kilo alımı vs mı az
zehra0508 inciannes 7aylik kizim ek qidada veriyorum amma malasef hastalandi hic bi sey yemek isdemiyor
momofmychildren esratr1 yeterli geliyor bize fazlasını yemiyor doktor kilo aldığı sürece sıkıntı yok dedi
3kedili2bebekli inciannes yani bebeklerim çok zayıf doğdu prematureler ama yine de doğduklarında bile 3 saatte bir besliyorduk 1-1.5 saate 3 aylik bebek acikmaz ki
bebisela inciannes kilo alımı nasl bende 4 saat bile ac kalsa bazen 70 bazen 90 iciyo arttiramiyrum çabuk doyuyor. Biz biraz az kilo alıyoruz doktor o yüzden mamayi degisti 440 gram aldik bu ay
inciannes 3kedili2bebekli hatta doktora bu besleme saatlerine ne zamana kadar devam edicez dedim 6 aya kadar dedi geceleri de 3 saatte bir emzirmemi istiyor ama ben bebeğimin uyanmasını bekliyorum geceleri
inciannes bebisela bu ay 600 gr almış doktor söylemedi ama ben mamaya başladım. Sizin bebeğiniz kaç aylık kaç kg birde hangi mamayı kullanıyorsunuz
3kedili2bebekli inciannes iyi yapıyorsunuz siz bir doktor görüşü daha alın en iyisi yani kilo alımı azsa böyle demesi normal ama bebek istemiyorsa da başka çare bulmalı
bebisela inciannes 4 aylik kiz bebegim 5800 bu ay 440 gram almis her ay 500 aldık hep yüksek alamadık. Aptamil kullaniyoduk , şimdi Aptamil progemin syneo başladı 2 hafta sonra kontrol var . Sorun şu bebegim az yiyo çabuk doyuyor biraz
inciannes zehra0508 hastalıktan dolayıysa iştahsızlığı geçici bi süreç içinizi ferah tutun benim bebeğim ben iştahsız ona üzülüyorum
suheyla92 inciannes acikmaz ki o surede bence darlamayin bebisi istedikce icsin mamadan biberondan nefret edicek cocuk
inciannes suheyla92 evet gerçekten ben de bundan korkuyorum sürekli meme ve biberon teklif ediyorum çocuğa kilo alımı yeterli olsa zorlamayacağım ama düşük maalesef