-Yenianne--
Keşke tanıdığımız inek olsaydı da sağsaydık , bu şekilde verseydik😊
Ada dediğim marka jersey ile aynı mantık
Fabrika ürünü değil yani çiftlik ürünü ne siz ne şartlarda sağıldığını biliyorsunuz ne de ben
O yüzden kaynatana kadar pastörize daha mantıklı geliyor …
Araştırma elbette yaptım , o yüzden pastörize süt
Çünkü çiğ sütteki bakteriler ne kadar kaynatılırsa kaynatılsın tamamı maalesef gitmiyor ve dediğim gibi besin değerlerini kaybediyor.
Bu yüzdendir ki iliği çorbaya en son ekleriz😊
17 aylık kızım da çok sağlıklı, fabrikasyon ürünü mama ile büyümesine rağmen.
Gelişimi ve kan değerleri de oldukça iyi
O yüzden kıyas yapmaya gerek duymadan en sağlıklısı hangisi bunu tespit etme peşindeyiz hepimiz.
He birde attığınız görselde peteğin üstüne koyun diyor sanırım kavanozun üstü açık .. bildiğin bakteri yuvası olmaz mı ? Fırında ya da yoğurt makinesinde yapılmasını tavsiye ederim eğer tencere değilse🙏