Benim çok kötüydü gerçi hala daha iyileştiği pek söylenemez. Eskiye nazaran tabii biraz daha iyi. Neler kullanmadım. AğlayaraK emziriyordum. Sanki göğüs uçlarımı bıçakla kesmiş gibiydi. Garmastan Pomad kullandım, bana fayda etmedi. Yara o kadar derindi ki hava gümüş kapaklar fayda etmedi. Hatta daha kötü oldu. Bende hiçbir yere değdiremiyordum. En sonunda Philips Avent’in koruyucu kalkanından aldım o hava alıyor. Hemde Lansinoh Lanolin kremini kullandım. Her emzirmeden sonra sürdüm, kalkanıda kapadım. Bu süreçte emzirme sütyenleri çok işime yaradı. Çok şükür yaralarımı kapattı. Ama herkesin 1 haftada geçiyorken benim 15 günü buldu. Şimdi de çok geçmiş değil ama iyi geldi çok şükür. Çeken bilir Allah kolaylık versin.