Asaf01 2 ay oldu göğüs ucu yaram hala geçmiyor sırtıma vuruyor dayanamıyorum artık herşeyi denedim herkesin benim gibi uzun mu sürüyor ne kullandınız en etkili nasıl geçer 😭😭
Minik_melek1 Asaf01 ayva çekirdeğini yarım çay bardağı suyun içine koyup bir gün beklettikten sonra sürersen hemen geçer ben hep öyle yaptım yara olduğunda tüm yaralara iyi geliyo.
Sec2016 Asaf01 herseyi denedim gumus kapalıda onun etkisi oldumu bilmiyorum 55gunlukten beri hep aktif emziriyorum şuan 77gunluk daha önce canımın acısında sagip veriyordum yetmeyince mama veriyordum. 1hafta kadar gümüş kapak kullandim öncesinde herseyi denedim aklına ne gelirse sadece emzirerek gececek dedi doktor ama hala geçmedi sadece hafifledi belki biraz gümüş kapağın etkisi olmuştur hic bir yere degdiremedigim icin almıştım birde bunu deneyeyim dedim. Daha ye ilerde bebeğim güçlü emdiği icin tahris olmuş igne batmanlarım ve kızarmış uçlar . Bepantol un onarici kremini kullandim cok iyi geldi ama emzirmeden once silmek gerekiyor 1 2 gun onu yaptim epey geçti iğnelerleler sonrasında da kakao yagi kullandim hala ara ara kullaniyorum bana iyi geldi istersen kakao yağını deneyebilirsin hem silmene de gerek yok bebek ensede sorun olmaz yağ sonuçta ins. Kisa zamanda geçirirsin.
Acemiannecik Asaf01 lansinoh krem mucize gibi geldi bana o kadar cok yara olmustu ki emziremiyodum bile dokunamiyordum bile bence denemelisin iceriginde lanolin oldugu icin cabuk geçiriyor . Birde gümüş kapaklar cok etkili diyorlar onu hic denemedim
Arincanim04 Asaf01 canım herşeyi denedim en iyisi kendi sütün şimdi öncelikle yaranın iyileşmesi için fucidin kullandım sonra göğsümde bi kaç hafta silikon göğüs uçlarını takılı tuttum yani onu normalde emzirirken takmak gerekiyor ama emzirirken çıkardım onun haricinde taktım içinde sütüm kaldı nemli olunca geçti bir hafta içinde Allah yardımcın olsun canım
cemrebahadir1791 Her şeyi denemiş biri olarak söylüyorum hızlı ve kesin çözüm istiyorsan tek çare gümüş kapaklardan almak.
akrky cemrebahadir1791 valla bana hiç etki etmedi ben doğumdan önce kullanmaya başlamıştım doğumdan sonra da hiç çıkarmadım sadece emzirirken çıkardım
serfannee İnanır mısın 6 ay oldu bi düzeliyor bi yara oluyor herşeyi denedim bi fito krem iyi geldi denediniz mi ?
inci-2019 Canım bende en başından gümüş kapak kullandım ve hiç yara olmadı , kapaklar sayesinde mi oldu yoksa kullanmasaydimda yine yara olmazmiydi bilmiyorum ,
cemrebahadir1791 Asaf01 eğer gümüşe alerjin yoksa hiç bekleme. Gümüşün yara kapatıcı özelliği var iyi gelmesinin sebebi bu.ben sadece emzirirken çıkardım yaralar geçene kadar. 2 günde düzeldi. Umarım yardımcı olur sana da
Skn233 Asaf01 herkeste işe yarayan bu gümüş kapak bende asla hiçbir işe yaramadı 🤦🏻♀️ Şuan bile takılı ama ne fayda