
kızlar son 3-4 aydır bebeğimin bez alerjisinden dolayı premium care kullanıyoruz. bunu dün bitince şok marketten aldım ve diğer aldıklarımın hiç biriyle aynı değil desenleri resimleri vs. ve diğer pc lere göre daha ince. ve dünden beri bebeğim tekrar pişik oldu. normal pc lerde bu desen var mı bilen varsa yardımcı olabilir misiniz?????