Beybiiii Smilebaby_ acaba gebelikte bir hafta kullanılmasa bişey olur mu bebeğe bişey olursa ben naparım o kadar emek verdim yavrum iğne bulamadığım için kalbi durursa ben ne yaparım 😓
Smilebaby_ Beybiiii hayır ya hiç zannetmiyorum öyle bişi olacağını içini ferah tut ne kadar kaldı doğuma ne zamandır kullaniyorsun
Aryamlinamom Beybiiii tansiyon mu yükseliyor peki başka bir sebepten dolayı mı bebek sıkıntıya giriyor,Çok az kalmış doğuma allahin izni ile sağlıcakla alın inşallah kucağınıza bebeğinizi dua edeceğim size ❤️
Aryamlinamom Beybiiii Gerçekten yazık doktora yani bu zor durumda neden yardımcı olmuyor yazık günah Bence onda doğum yapmayın derim tabi yine sizin tercihiniz 🌸
bisusbe_ Beybiiii anladım umarım bulursunuz eşinizin sigortası yoksa yeşil karta başvurun sağlık hizmetlerinden faydalanabilirsiniz benimde öyleydi önceden sonradan sigortaya geçtik içinizi de ferah tutun Allah’ın izniyle bir şey olmaz
Smilebaby_ Beybiiii doğumun ne zaman peki bir 38 haftalıkken doğum yaoacakken bişi olacağını sanmıyorum
Beybiiii Smilebaby_ 37 haftaya yeni girdim az önce bi arkadaş elimde 7 tane var dedi göñdericek allah sizden de ondanda razı olsun son
Dfncgdm2022 Beybiiii o nasıl doktor Allah askına mecbur sıze rapor cıkarmak zorunda bende kullanıyorum ve ıgnelerım hep raporlu
Aysenur2019- patat merhaba netde oturuyorsunuz benimde oksapara ihtiyacım var doktor kalp atısını duyduktan sonra rapor cıkaralım dedi ama sürede kullanmam gerek
nrmnnn Beybiiii ihtiyaç sahipleri için diye sormicaksın ki satın alcaksın ama parasını sonra ödiceksin sadece