Kızlar doğumuma âz kaldı eşim son bir aydır iş arıyor sigorta olmadiği için eczaneler iğnenin 1.200 tl olduğunu söylüyor daha önce bi arkadaş yolladı allah razı olsun ama yetmedi bitti elinde fazzla okspar iğne 4000 varsa Yollarmısınız lütfen kargo ücretini öderim