3.aya girdiğimizden beri böyleyiz 1 hafta iyiyse 1 hafta red başa sarıyoruz içmiyor ilk karşılaştığımda sinirimden stresimden ağlıyordum ama şimdi normal bir durummuş gibş alıştım ama çok zor ayağa kalk salıncağa otur beyaz gürültü aç sakinleştir bi daha derken 1 saat her beslenmede uğraşıyorum tekrar düzeleceği gibi istiyorum bu ay 500 gram aldı sadece bunun yüzünden normalde çok iyi kilo alıyordu 1in üstünde. Allah sabır versin bizlere bende alerji mi diye düşünmeye başladım son zamanda karın gurultusu kakada jel kıvam falan olunca onun için bi götüreyim doktora diyorum