3 ay 20 günlük bebeğim var. Neredeyse son 3 haftadır mamasını yememeye başladı. 120-150 içen bebek şimdi 60-90 cc zorla içiyor. Genelde 60 ccde bırakıyor. 90 cc içtiğinde şükrediyorum. Biberondan mamayı içerken kafasını sağa sola çeviriyor, eliyle biberonu itiyor müdahale ediyor, biberondan cuk cuk diye ses geliyor, bacaklarını havaya dikip ıkınıyor. Gazı vs yok çok şükür. Doktorda gazı yok demişti çünkü. Ama neden böyle yaptığını bir türlü çözemiyorum. Kilo alımıda yavaşladı yani gelişimi geri düşecek diye korkuyorum açıkçası. Bilgisi olan ya da tecrübesi olanlar yazabilir mi neden olur, çözümü nedir 🥹🙏🏻