bestber Ceyiizime almıstım philips turuncu mavi olandan 3 sene kullandım ama zamanla cekim gücü cok düstü simdi arnica solare aldım vallahi süper ötesi bayıldım ben arnicaya
Misbebekkk Seliminannesi32 merhaba be karar verdiniz bende araştırmadayım philips yada fantom alıcam ihlas süpürgem var ama 1 yaşında bebekle sürekli yere dökülen ekmek o bu için çalıştırmak o kadar zor ki az para verip fantom mu alsam ihlas süpürgem var diyorum eşim philips alalım deyip duruyor ne yapıcam bilemedim 🤭😂
poyrazmom2604 goldengate evet memnunum bi sefer benden kaynaklı arızalandı servise verdim garantisi devam ettiği için yaptılar
goldengate poyrazmom2604 dyson ile bu marka arasinda kararsiz kaldim sizce alsam mi cekim gucunun iyi olmasi cok onemli benim icin ve isigi tum tozu guzel gsoteriyormu
poyrazmom2604 goldengate ışıklı model değil canım bu model normal ışığı yok ama çekim gücü iyi en düşük ayarda kullanıyorum ben
Minigim38 Seliminannesi32 Philips 8000 spreedpro max kullanıyorum ben çok memnunum iyi ki almışım diyorum 🥰