aysealb_ yok canım değil gece boyu eşimle ölçtük nerdeyse 34 du gördük inan ki serum baya etkiliymiş sanırım ateşi çıkar diye çokta kalın giydirmemistim odanın derrcesini 25 yaptık çocuk sabah gün ağarmasina yakın ısınmaya başladı. Üstünü kalın örttüm. Koltuk altı ölçüm yaptığımda da aynı dereceyi gördüm temassizda da aynisiydi Allah’ım korusun bugün iyi şükürler olsun