Arkadaşlar dün post acmitstim atesliydi hastaneye götürdüm gece 38.7 oldu duş falan aldırdım sabah çenesi şişmişti hemen hastaneye götürdük kan tahlili ultrason kabakulak olmuş meğerse. Ateşi çıktı hastanede 38. Serum yaptılar. Bugün eve geldiğimizden beri cocuk soğuk buz gibiydi vücudu. Doktor 1 2 gün ateşi olur geçer dedi. Ama şuan ölçüyorum 34.5 35 derece çocuk soğuk. Anlam veremiyorum internete yazınca korktum neden bukadar düşer vücudu soğuk başına gelen oldu mu 12 ay 20 günlük pedifen ve antibiyotik baslicaz halı gücü yok yavrumun. Pedifen vermiştim yatmadan önce