sareceymer oğlum genel olarak uyumlu bir çocuk özellikle disarida ama gel gör ki uykusu berbat ve yemek yediremiyorum. Dışarıdan bakan herkes çok şanslı olduğumu çok akıllı, uyumlu bir çocuğa sahip olduğumu düşünüyor ama evin içinde uyku ve yemek yüzünden çok zorlandığım anlar oluyor :) yani diyeceğim o ki hersey dışarıdan göründüğü gibi değil herkes eminim çok zorlanıyordur, yoruluyordur. Kimisi daha az kimisi daha çok :)