sareceymer her şeyi anlık güzelmiş gibi gösteriyorlar hepsi bu. Kamera kapanınca şov bitiyor. Onlar da yaşıyor aslında aynı şeyleri, ya da daha farklı sorunları.Kimi uyku eğitimleri falan tercih ediyor, ben yapamadım bana göre bebeğime göre değil. Gece hep emmek için kalkıyor mesela hala, hepsi geçici diyorum. İştahı hiç yok çorba ve makarna yedikleri sadece bu ama bu da geçecek dönemsel olduğuna inanıyorum. Artık beni kötü hissettiren hiç bir anneyi takip etmiyorum. Siz de böyle yapın, sizin yaşadıklarınızı yaşayan bir sürü anne var. Her şeye rağmen harika anneyiz hepimiz, bebeklerimiz de biricik. 💕