sedaurazz sen demişsin ya bakırköy e gitmek gerek. Bence bunu gerçekten de yap. Çünkü ben tanımadığım birisine gerçekten de tüm iyi niyetimle yardımcı olmak için tavsiyede bulunuyorum. Ki yine üstüne basarak söylüyorum “seni tanımam ne, denedin ne denemedin bilmem” Belki, faydası olsun diye kemdimce bi tavsiyede bulunur geçerim. Ben neden tanımadığım bi insana laf edeyim kötülük düşüneyim ki? Sana hakkımı haram ediyorum. Helal olmasın. Çünkü gerçekten de yazını görünce faydası olur diye bşy söylemiştim. Ve senin psikolojik bozukluğun dışında karakter ve kişiliğin de bozuk. Çünkü burda insanları çocuğu ağlayanlar uyumayanlar-cocugu ağlamayan uyuyanlar şeklinde ayrıştırmaya çalışıyorsun. Sen daha buralarda yenisin. Şunu öğrenmen gerekiyor. Burda bşy yazarsın sorarsın insanlar sana bi fikir verir denedım teşekkür ya, da aaaa denemedim bi deneyım der geçersin. Nezaket budur. Kimse senin psikolojik problemlerini çekmek zorunda değil burdaki kimse senin anan baban kardeşin kocan, değil psikolojik sorunlarını yansıtamazsın.