ben rossylia multimax diye bi vitamin kullanıyorum içinde birden fazla vitamin ve balıkyağı var. biotin de var. sanırım ondan dökülmedi. çünkü hamilelikten önce daha çok dökülüyodu çok ilginç durdu bende. vitamine bağladım açıkçası ama doktoruna danış bence…