masal2108 merhaba benim saçım gür olmasına rağmen aynen dediğiniz gibi 3. Ayda başladı dökülme heryerini saç yani.
Şu biberiye suyu varya ondan aldım bi şans verdim açıkçası. Onu sürdükten sonra inan şak diye kesildi dökülme bi şans ver bacım derim. Trenyoldan aldım bi dene bak
Bu arada bütün kan değerlerime baktırdım bi sıkıntı yoktu