berk58 elifbzk genel cerrahiye gittim birsürü ilaç verdi tırnak cilası törpü pudra antibiyotik krem onları sırası ile eşim her gün ayağıma uyguladı ve öyle geçti
Masalmom_ elifbzk evet kremi kullandıktan sonra geçti arada bi yine oluyor ama o doğum yaptığım zamanki gibi değil batan yeri kesince geçiyor şuan
zeyinci berk58 bende de olmuştu baş parmaklarımda kese kese düzelltik batan kısmını içinden çıkarıp kesmeye çalıştık hep öyle öyle düzeldi biraz acılı oluyor ama önce sabunlu ılık suda bekletin yumuşuyor
elifbzk Masalmom_ çok teşekkür ederim bende şuan furacin krem kullanıyorum daha çok yeni benim bir kaç gündür batıyor. Fito kremde alayım inşallah geçer