burse bende doğum yapalı 4,5 ay oldu bende aynı sıkıntıyı yaşıyorum arada bir olur geçerdi doğumdan sonra hiç geçmez oldu çorap dahi zor giyiyordum doktora gittim biri ameliyatlık dedi biri de bir krem verdi tek tırnak değil batan son zamanlar küçükler bile batmaya başladı o yüzden kremi kullandım şükür bu aralar batmaz oldu kremi almak isterseniz ismi fito kremin bende işe yaradı sizde de yarar belki