rabilay utkummm çok fazla kıyafet attığımda kokmadıgını farkettim ben de çünkü fazla kıyafet yıkadığım zaman biraz fazla koyuyorum
annesininkuzusu27 Kurutma kullanıyor musunuz kurutma kokuyu alıyor. Direk makine alıyor diyorsanız makine yumuşatıcıyı aldıktan sonra 1.02 tur döndüğünde makineyi durdurun yumuşatıcı çamaşırlara sinsin. Sonra çalıştırın
utkummm annesininkuzusu27 kurutma kullanmiyorum ama genel olarak bitmeye yakin koymam onerildi yumusatici bide oyle deniyim en iyisi
aslananne27 utkummm makine biter bitmez serin çamaşırları yoksa makine de kaldıkça kotu kokuyor yumuşatıcı kokusu gidiyor
annekko utkummm yok yahu ben beyaz çamaşırada koyuyorum. Makinenin içi yeni alınmış gibi parlıyor dene gör deterjan kalıntısı vs söküp atıyor.