Tangrampuzzle utkummm Bende bu sorunu yaşadım çok koymak gerekiyor ama bebekten sonra tamamen bıraktım yumuşatıcı koymayı.
maybeybi utkummm benimde renkliler kötü kokulu çıkıyor ama beyazlarım çok güzel kokuyor. Aynı marka deterjan ve yumuşatıcı kullanıyorum. Acaba renklileri 30 derecede yıkadığım için mi kötü kokuyor anlamadım bi türlü. Makinadan desem beyazlarda kötü kokar. Bir de zararla diye yumuşatıcıyı bıraktım eksikliğini de hissetmedim. Buna rağmen beyazlarım hala deterjan kokuyor 😁
utkummm SevimliHayaletCasper makine temizleyicisiyle makinayi calistirmaktan mi bahsediyosunuz onu diyosaniz gecen hafta yaptim
utkummm Tangrampuzzle bendgiminkileri ayri yikiyorum ama cok koyunca olur mu ki bi kapak koyuyordum normali o diye
utkummm maybeybi benim beyazda renklide yumusatici kokmuyo milletin camasirlari buram buram kokuyo bazen fark ediyorum da
utkummm uykusuzanne__ gecen hafta makina temizleyici katip bos calistirdim,cok doldugundandir belki diye daha az koyuyorum artik kiyafet ama ayni
rabilay Makinenin deterjan koyduğumuz bölümünü ve lastik kısmını falan iyice temizleyin koyduğunuz yumuşatıcı miktarı da az geliyor olabilir biraz fazla koymayı denediniz mi ben yumoş orkide kullanıyorum yıkandıktan günler sonra bile kokusu duruyor
utkummm rabilay tekrar temizliyim makinayi ve biraz daha yumusatici koymayi deniyeyim ben normal sekilde bi kapak koyuyordum
amazontuba utkummm bi tanıdığın da bu sorunu vardı makina ilk suyla beraber yumuşatıcıyı aldığı için kokmuyomuş. Yumuşatıcıyı sonradan koyup deneyebilirsiniz belki işe yarar
melegim71 utkummm benim kayinvalidemin makinası ilk hemen deterjanla yumusaticiyi cekiyor ona dikkat edin oda sinlara dogru ekliyor ozaman kokuyor misal
rabilay utkummm çok fazla kıyafet attığımda kokmadıgını farkettim ben de çünkü fazla kıyafet yıkadığım zaman biraz fazla koyuyorum
annekko utkummm makineyi boş ayarda bir çay bardağı kadar beyaz sirke ile ile çalıştırın. File market kendi markası olan yumuşatıcı kullanın. 6-7 yıkamada bir düşük dakikada boş çalıştırıyorum.
annekko utkummm yok yahu ben beyaz çamaşırada koyuyorum. Makinenin içi yeni alınmış gibi parlıyor dene gör deterjan kalıntısı vs söküp atıyor.