MoonCrystal esilamom02 detaylı için devleti tercih edip aşıyı yaptırabilirsiniz . Bu basite alinacak bir durum değil maalesef yapılması gerekiyor
ogretmenanne06_ Benim oğlum bir hafta sonra 10 aylık olacak biz doktorumuzun önerisiyle menenjit yaptırmadık. Yaşında tek doz şeklinde yapacağız. Endişelenmeyin. Ve buradaki kötü yorumlarada takılmayın.
mellisaa ogretmenanne06_ tek doz mu önerdi doktorunuz bazıları 6 diyor henüz bende yaptırmadım ne önerirsinşz
justthecigarette esilamom02 bu kadar yokluk içinde bebeğiniz 2 aylıkken hamile kalmanız peki. Neden durumunuz yoksa bunu bile bile yaparsınız anlamıyorum. Sanane diyeceksen topluma açık alanda soru sormasaydın. Cevap verme hakkına sahibiz