ezgiii12490 Çocuk onun çocuk geçim onun geçimi. Bu kimseyi ilgilendirmez. Kendine güveniyor ki doğuruyor.
Bebek bereketiyle gelir.
Ben yemem çocuğa yediririm.
Her şey iki katına çıktıysa bu ülkemin sorunu. Ülkemin sorunu yüzünden benim çocuğum neden yarın bir gün tek kalsın ki. Kimin önce öleceğini Rabbim bilir tabii ama anne baba olarak sürekli yanlarında olamayacağız maalesef.