mobesebesir Poly-ana piyasadakiler kesinlikle orijinal değil kayınvalidem almış 5 para etmez benimki Almanya’dan gelmişti daha nişanlı bile değildim köşe bucak saklardım sjsjjsjs
asrinhatasi rana0234 ben trabzondayım Sürmene bıçağı aldım ama atölyeden. İnternetten bakın isterseniz belki online satışları da vardır. Benim aldığım yer Bahadır usta. Bi aratın bence çok memnunum.
rana0234 asrinhatasi Burdan sürmene bıçağına baktım.Adam kullanıp yikadiktan sonra yağlayıp köşeye bırak diyor,aksi halde bakimi yapılmazsa paslanma vs oluyor dedi.Dogru mu?
rana0234 Cevap veren herkese ayrı ayrı teşekkür ederim çok faydalı oldu benim için.Esime Surmene et bıçağı , kendime de victorinox sebze ve meyve bıçağı aldım🙏😍
asrinhatasi rana0234 4 yıldır kullanıyorum hiç yağlamadım. Ama makinede yıkama demişti bana satan adam. Bir de kullanır kullanmaz yıka bekletme demişti. Ben bunlara bile uymadım çoğu zaman.
NmalkoC rana0234 5 yıldır pirgenin setini kullanıyorum santoku / şef/sebze bıçağı şeklinde 6 lı çanta setini almıştım çok memnunum
rana0234 asrinhatasi aldım bende kullandım yıkayıp bulaşık selesine koydum .Kuruyunca baktım ki paslanmış.Daha bir gün oldu alalı😔