ilay-mom rana0234 Bayadır var aslında bende çeyizime aldım 1 senedir kullanıyorum cok memnunum ve meyve bıçaklarımda solingen onlar da cok keskin güzel tercih size kalmış 🙏🏻😊
bseydas rana0234 Amazon victorinox geçen hafta aldım efsane evde de pirge var o da güzel ama diğeri jilet gibi
rana0234 bseydas bu oturduğum yerden meyve bıçağı dan bir tık büyüğüne baktimm dediğiniz markadan 300 TL idi çok pahali değil mi sizce de?
Poly-ana rana0234 Solingenin üstüne tanımam ama internette sahtesi çok dolaşıyor orjinalini bulmak lazım.
bseydas rana0234 marka güzel ben 1200₺ verdim et bıçağına ama meyve bıçağı da alırım solingen hiç güzel değil yani Almanya’dan getirttim berbat
mobesebesir bseydas eminmisin orijinal selinden olduğuna bende var 5 senedir kullanıyorum makineye de atıyorum eline hafif Bi kacirmayiver
Poly-ana mobesebesir Benimde orijinal solingen meyve bıçağım var 7 senelik jilet gibi orjinal değildir bence de eğer kesmiyorsa ben orijinal bulamıyorum şimdi piyasada
mobesebesir Poly-ana piyasadakiler kesinlikle orijinal değil kayınvalidem almış 5 para etmez benimki Almanya’dan gelmişti daha nişanlı bile değildim köşe bucak saklardım sjsjjsjs
mervekb rana0234 solingen-victorinoks ama alırken orijinalini almaya çalışın sahtesine denk gelmeyin.
suheyla92 rana0234 bende victorinox tırtıklı bicak var eti bile cok iyi dogruyor domates gibi dogranmasi zor seylerde kolaylik sagliyor
rana0234 suheyla92 bende aynı markanın tirtiksiz olanını dusunuyorum ama oturduğum yerde sordum adet 300 TL dedi.Cok pahalı mi sizce?