yagizinannesi0606 öncelikle geçmiş olsun ama buraya yazmak yerine her ihtimale karşı hastaneye gitmelisiniz diye düşünüyorum, dün bir hanımefendi post açmıştı okudunuz mu bilmiyorum çocuk düşmüş ve hiçbir belirti olmamasına rağmen içi rahat etmediği için alıp götürmüş ve çocuğunun kafa tasında çatlak çıkmış o yüzden buradan akıl almak yerine çocuğunuzu en yakın hastaneye götürmelisiniz burada ki herkes doktor değil sonuçta