Beybisii_ ponciktugra pozitif canım ama çok yeni daha inşallah sağlıkli bir gebelik olur hayırlı olsun 🥰
zehra0508 ponciktugra 7 aylik kizim var ve sezeryan oldm 1aydir hastalanmuyorum test etdm bendede boyle cikdi simdi hamilemiyim yoksa nasil🥲?
Gzmssss tosbiksmoms merhaba bende bugün yaptım ilk başta net tek çizgiydi bir dk sonra falan ikinci çizgi çıktı kafam karıştı
tosbiksmoms Gzmssss benimde ilk başta net tek çizgi iken birkaç dk sonra silik ikinci çizgi çıkmıştı.