Ne yapsam olmuyor. Wc ye bile gidemiyorum. Memeyi görünce ağlıyor biberonla verince alıyor bazende güzel güzel emiyor. Mız mız hiç durmuyor önceden sevdiği ne varsa oyun olarak görünce ağlıyor gibi yapıyor. 5-10 dk da bir uyanıyor. Ayakta sallamadan uzun uykuya geçemiyor her mıkırdadığında sallarsak 2-3 saat uyuyor. Ama şuan 3 ay 21 günlük 4 ay atağı mı bu yoksa erken mi bir sıkıntısı mı var anlamadım . Sanırım dişleride kaşınıyor.
1-4. Ay atağıysa ne zaman biter😊
2- ayakta sallamayı nasıl bıraktınız😊
3- 3 ile 4. Ay arası kaç gram aldı bebeleriniz benimki az aldı gibi geliyor da😊
bütün sorularıma cevap veren canım analar teşekkürler şimdiden😘