Busradoga canım bunu gebelik testi gibi düşün reglin bitince sabah ilk idrarınla denemeye başlıyorsun çift çizgi koyu olduğu gün 3 günü değerlendiriyorsun mesela diyorlar ya 14. Gün yumurtlama günü diye herkes in aynı değilmiş benim tegli başlangıç itibari ile sayınca 9. Gün yumurtlama günüm ben hep 14 gün saydığım için yumurtlama dönemini hep kaçırıyormuşum