Selamlar ilk eşimden kızım var. 1 sene önce ikinci evliliğimi yaptım 5 aydır deniyoruz fakat hala gebelik oluşmadı doktora gitsem zaten 1 sene bekleyin deniliyor bilirsiniz. Önerisi olan. Var mı acaba az önce ovulasyon testi falan gördüm bunu uygulayıp hemen gebe kalan oldu mu önerileriniz nelerdir 🙏🏻